SVAR FRÅN FRÅGESTUNDEN

denise om FRÅGESTUND:
Hur reagerade du när din syster blev gravid? :)
Har du någon favorit artist/band?
Kan du och din syster prata om allt?
Vilken är din favoritårstid?
Vad är dina intressen?
svar; aså när min syster blev gravid så blev jag ju lite chockad men blev så glad att jag fick tårar och sen dess har jag varit glad för hennes skull och kommer alltid att vara! jag har 2 favoriter och det är justin bieber och ulrik munther sen kan jag ju lyssna på allt annat också som tex; newkid och sånt. Ja jag och min syster kan prata om allting för jag kan lita på henne upp till 110% och det är bra att snacka med någon man verkligen litar på, min favoritårstid är såklart sommar för att det är varmt och skönt, sen får man färg på kroppen med! mina intressen är att spela bowling, fotboll och bara vara med mina vänner, tack!

Ulrika Törnvall om FRÅGESTUND:
Vad har du för fritidsintressen förutom att fota?
Och vad har du tänkt att välja för gymnasium?
svar; ehm jag vet inte riktigt jag brukar spela bowling och vara med mina vänner, det är det bästa iallafall av mina fritidsintressen, och jag vet inte riktigt vad jag ska välja för gymnasium än kram!

Tove - kristen tonåring om FRÅGESTUND:
1. är du troende?
2. är du konfirmerad?
3. har du pojk/-flickvän?
4. drömmer du om att gifta dig?
5. hur länge har du bloggat?
svar; jag är inte riktigt troende än iallafall, och nej jag är inte konfimerad jag skulle konfimera mig men jag ångrade mig, nej inte än, ja jag drömmer om att gifta mig, jag har bloggat i ungefär 1-2 år snart!

Diana om FRÅGESTUND:
1. Hur ser en vanlig dag ut för dig?
2. Ditt drömjobb?
3. är du allergisk mot någonting?
4. Din första kärlek?
svar; en vanlig dag för mig ser ut ungefär som alla andras, jag sitter vid datorn, går i skolan, bowlar, är med vänner och fotar! mitt drömjobb är att bli kirurg eller reseguide, nej jag är inte allergisk mot någonting tror jag? och min första kärlek va joakim!

rebecca rydberg om FRÅGESTUND:
1. beskriv hur en perfekt pojkvän för dig skulle vara och se ut!
2.vad vill du bli när du blir stor?
3. vad är du mest nöjd med hos dig själv?
2. va tycker du om min blogg hih!i? :*
svar; aså en perfekt pojkvän vet jag inte, men en pojkvän ska iallafall vara snäll, inte ljuga och alltid finnas där! man ska ju inte direkt kolla på utseendet, det är ju insidan som räknas, jag vill bli kirurg eller reseguide! jag är mest nöjd med mina ögon och mitt hår, och din blogg är jätte fin och bra att läsa puss gumman :*

Anonym om FRÅGESTUND:  ( julin )
är haha är du på g med nån eller nåt?

svar; det tar jag inte upp här och nu, kanske kommer lite senare hihi!

AMANDA THE BEST! om FRÅGESTUND:
Hur länge har du bloggat?
Har du kille? ;)
svar; jag har bloggat ungefär 1-2 år där i mellan, och jag kanske har en på g vem vet ;)

elin  om FRÅGESTUND:
hur gammal är du ?
var bor du ?
svar; jag är 14 år, och jag bor i norrköping/vilbergen.

Lovisa  om FRÅGESTUND:
Har du pojkvän?
Vad är ditt drömjobb?
svar; nej en på g kanske, mitt drömjobb är kirurg eller reseguide som sagt :)

cassi om FRÅGESTUND:
när ska du göra en video blogg?
svar; jag vet inte riktigt om jag ska göra en, haha det är ju rätt så pinsamt och man vet inte vad man ska säga när man gör en videoblogg?

nikepike om FRÅGESTUND:
Hur länge har du hållt på att blogga? Om länge, har du nån gång känt att du bara inte ORKAR blogga och funderat på att lägga ner den iaf ett tag?
svar; jag har bloggat mellan 1-2år, ja jag har tänkt så för man brukar bli så trött men annars nej, för det är ju hur kul som helst att ha en blogg ? :)

Daniela om FRÅGESTUND:
Vad har du för kamera?
svar; Jag använder mig utan NIKON D3100 18-55mm, jag rekomenderar att den är hur bra som helst kram!

TACK FÖR ALLA FRÅGOR, PUSS! hoppas ni blev nöjda med era svar!


Kommentarer
Postat av: elin

varsegod

2011-10-26 @ 16:41:04
URL: http://elinwiman.blogg.se/
Postat av: EMMAS!

sv: okej! jo med mig äre super bra :D

vad har du gjort änsålänge idag då?:) kram!



ps. missa inte min nya tävling: http://eemma.se/2011/october/tavling-vinn-en-freebra-i-valfri-farg-stor.html#comment

2011-10-26 @ 17:26:51
URL: http://eemma.se
Postat av: Johanna

har lagt till dig nu :D har du? allt bra ananrs? =)

2011-10-26 @ 19:44:07
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com
Postat av: EBBA

sv: jag lyssar på musik & svarar på kommentarer :)

haft en bra dag? :)

2011-10-26 @ 21:23:26
URL: http://anderssoneebba.blogg.se/
Postat av: EMMAS!

okej najs D: kram

2011-10-26 @ 21:53:04
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0