LÖVEN FALLER OCH SNÖN KOMMER

ursäkta för min verkligen dåliga uppdatering, men jag har verkligen verkligen inte varit på bra humör osv.. men igår fyllde jocke år så grattis till honom! sen drog jag till gårn med viktoria och sen va det ju några där så vi va med emma, kristoffer, rasmus och lukas, vi gjorde inte så mycket än att gå runt och kolla haha, men det va ju americankväll så det var ju perfekt för min tröja eftersom att jag hade en USA tröja på mig! just det? glömde att jag har varit på stan också och där fick jag med mig, tröja, parfym, puder, hårfärg och en ny earcuff. Men idag ska jag åka till min mamma med salome en stund och hälsa på linda, brandon, anastasia, pontus och mamma, har saknat dom för mycket! men jag bloggar senare antar jag för idag är jag på humör och orkar iallafall, men puss sålänge! SUDDIG BILD MEN DEN ÄR TAGEN MED PAPPAS MOBIL FÖRRA ÅRET!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild!

2011-10-23 @ 19:09:59
Postat av: cassii

du har en fin blogg, kan du inte göra en videoblogg?

2011-10-23 @ 19:10:41
Postat av: sandra a.

saknar dig gumman!

fin blogg också

2011-10-23 @ 19:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0