I WILL BE FOREVER YOUNG

jag vill spendera hela mitt liv med dig, du är lyckan i mitt liv, du betyder hur mycket som helst, jag kommer aldrig släppa dig oavsätt vad som händer, även om vi bråkar vet vi att vi kan reda ut allting för tillsammans klarar vi allting, jag blir så jävla stark med dig, skulle jag inte ha dig i mitt liv skulle jag vara svag och känna att någonting fattades, och det skulle vara du, du är verkligen lyckan i mitt liv, du och jag är verkligen som två pusselbitar, du gör mej lycklig varje gång vi ses, jag kan inte låta bli att le i din närhet, när du ler blir jag överlycklig, jag kommer alltid att älska dig, spelar ingen roll vad som än händer, vi klarar allting tillsammans jag älskar dig över allt annat ( gunnar ) = smeknamnet på den personen, du vet vem du är, jag älskar dig!♥

bild från google, rätt liten med.
men gick tyvärr inte få den större än så!


Kommentarer
Postat av: iiiden med 3 i

sv: ja allt är toppen! själv då?:D

2011-11-11 @ 08:15:42
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: Bea

Heeej hmm, förlåt nu har jag slarvat bort vad det var som du skrev till mig(råkade klicka ner sidan åhh haha). Men jaa hmm vad ska jag hitta på att skriva, har du haft en bra fredag hittils :D ? haha



Tervlig helg! :)

Bea

2011-11-11 @ 09:00:37
URL: http://modelbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0