I REALLY LOVE YOU

hej på er, imorse hade jag det riktigt stressigt, jag började kl 9 och jag vaknade 20 i? men jag hann att fixa mig och klä på mig och allt som man gör på morgonen haha.. men jag kom 5 minuter försent och vi började med att sjunga med 3 stycken tjejer ifrån rytmus och det var riktigt roligt faktiskt, vi sjöng blandade låtar tex; born this way med lady gaga.. sen gick vi till fritidsgården och skulle testa på hur det var att vara DJ men jag gjorde inte så mycket utan jag kollade mest på vad dom andra gjorde.. men iallafall jag har varit med salome en stund nu och vi var nere i bowlingen och i centrum, vi hade as roligt, jag tror jag aldrig har garvat så där mycket i mitt liv som jag gjorde då, vi gjorde massa knäppa saker haha.. men jag kom in för en liten stund sen och snart ska jag iväg igen till fritidsgården med salome och sen träffar vi tussi och malin och kanske fler antar jag? och föresten jag glömde berätta att jag är sjuk också, jag har ju haft min hosta i 10 dagar nu och sen i natt blev jag förkyld så nu är det extra jobbigt, hoppas det går över snart iallafall, men bloggar senare puss!

en konstig bild från några dagar sedan..
mobba inte bilden, har ingen annan just nu, lovar att det blir mera bilder till jul!


Kommentarer
Postat av: Nejja ♥

allt bra ? :)

2011-11-30 @ 17:04:04
URL: http://neaka.blogg.se/
Postat av: Emelie {Fotoblogg}

gillar ditt hår,så fiiint =)



sv: skolan å sen typ inte så mkt efter det, :)

2011-12-05 @ 18:10:23
URL: http://macrofotoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0