WE ARE SO CUTE

hej på er, jag har inte haft tid att blogga idag pga att jag har firat mig och sovit en stund! men jag fick iallafall 1000 kr o en smyckehållare idag sen imorgon ska jag åka till min mamma o fira mig sen kommer jag få mera pengar osv.. sen imorgon på morgonen ska jag till stan med min syster och kolla runt o kanske köpa någonting, vi får se, men nu sitter jag i mitt rum och ska precis ladda ner en film vet inte vilken än men någon iallafall, sen har jag chips, cola & chocklad bredvid mig som är så j*vla gott! men jag får skriva mera senare ha det bra puss! här har ni DRIV bilder från fotograferingen igår. och det är en TOM ölburk!




pic: jag & emelie! fotograf: båda  kamera: NIKON D3100 18-55mm ( ingen redigering & inga bilder får tas )

Kommentarer
Postat av: QUI - annorlunda namn men minst lika mänsklig som övriga

sv: Har haft en väldigt bra dag idag, och jag hoppas att du också har haft det :)



Ser ut som om ni har haft kul, hehe

2011-07-24 @ 22:48:45
URL: http://ngo.webblogg.se/
Postat av: Linda Dehlin

söta bilder ;) pappa kommer säkert bli stolt!

2011-07-30 @ 20:22:27
URL: http://lindaadehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0