SMILE IN THE SKY RAINBOW

jag har varit duktig! jag har varit på balkongen och läst en bok eftersom att jag bara sitter vid datan dygnet runt så ville jag göra någonting nyttigare som att läsa en bok! men jag tror jag ska ladda ner en film senare o kolla med min syster? men vi får höras mera imorgon så godnatt iallafall, hoppas ni har haft en bra dag oavsätt regnet..bjuder på en gammal bild men har ingen annan på den här datorn jag sitter vid nu.

pic: jag  fotograf: jag.  mobilkamera: xperia x8 ( ingen redigering & inga bilder får tas )

Kommentarer
Postat av: sandra k

älskar ditt hår!

2011-07-16 @ 15:44:56
Postat av: cassandra

hur fixar du ditt hår?

om du vill så kan du skriva på min epost! :)

2011-07-16 @ 15:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0