NEVER SAY NEVER

hej på er, ni får ursäkta att jag inte bloggade igår men jag hade inte tid för det precis. men först va jag på stan med min syster & vi gick runt o kollade sen köpte lite grejer sen vid 1 kom camila dit och jag va med henne så kollade vi runt och det jag fick med mig hem va: 4 lyckopåsar (påsar med bara smycken i) shorts, linne o parfymer sen minns jag inte exakt hihi.. men igår natt kollade vi på 2 filmer '' säg att du älskar mig '' och  '' a tale of two sisters '' båda va rätt bra men somnade till den sista filmen! och nu är det en ny dag och vi vaknade kl 4 asso för en stund sen och vi har ätit lite, så nu vet jag inte vad vi ska göra, jag ska träffa emelie senare men aja hörs senare puss!

pic: från turkiet  fotograf: jag  kamera: NIKON D3100 18-55mm ( ingen redigering & inga bilder får tas )


Kommentarer
Postat av: maisah

sv: jag har lagt till dig nu :)



säg till när du lagt till mig



KRAM

2011-07-27 @ 16:14:03
URL: http://duvetmaisah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0