SVAR PÅ TAL

Anonym om YOU ARE AMAZING BABY:
vad tycker du om att din syster har barn?tycker du inte att det är för tidigt eller någonting för henne?
svar; jag tycker att det är helt underbart! jag har varit så glad sen hon fick anastasia så det är sjukt, och jag tycker det är bra o så eftersom att jag älskar att se min syster glad och då blir jag glad för hennes skull verkligen! så det är verkligen helt underbart, så jag tycker ingenting illa eller så! och hon kanske är tidig i åldern men hon är snart 18 och då spelar det ändå ingen roll eftersom att hon bestämmer över sitt liv själv o så då. me jag är verkligen hur glad som helst för hennes o brandons skull, dom är helt enkelt lyckliga föräldrar, men jag älskar dom så jävla mycket så ja.. hoppas du blev nöjd med ditt svar, kram.

där har ni anastasia!
världens sötaste flicka, och hon sover dock på bilden hihi

Kommentarer
Postat av: alessia

sv; Tack! Din blogg är också jättefin! :)

2011-12-29 @ 00:28:41
URL: http://drommenomattblikand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0