NEVER SAY NEVER

idag har jag inte varit i skolan för att jag har haft ont i magen, huvudet, halsen och är förkyld! men jag har inte gjort så mycket, jag gick till bowlingen förut med salome och kollade när jag skulle spela cupen imorgon, och jag ska spela kl 3 och plus att jag är ledig från skolan, chill! men sen gick salome hem och jag stannade kvar med jesper och felicia, sen efter det gick alla vi hem och jag och felicia stog och pratade om lite allt möjligt en stund, men jag kom hem för ungefär 2 timmar sen och har inte ätit någonting och orkar inte göra det heller.. men nu ska jag iallafall se om det finns någonting skit att äta för jag börjar bli hungrig, men jag skriver mera imorgon antar jag, om jag inte gör det så vill jag bara skriva att jag ska ha cup och senare på kvällen så ska jag jobba på ett disco på fritidsgården! men hör nog av mig ha det bra godnatt puss!


Kommentarer
Postat av: Bea

Nu är vinnarna upp på bloggen!

Vann du inte så kan du anmäla dig till nästa vecka :)



Kram Bea

2011-12-02 @ 16:41:53
URL: http://hundaventyrblogg.se
Postat av: Amanda

sv: oj förlåt för sent svar! Har varit på bio, själv? :)

2011-12-03 @ 00:10:58
URL: http://myonlydirection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0