GOD JUL

God Jul på er, hoppas ni har haft en underbar dag och fått allt ni vill ha! jag har iallafall firat hemma hos pappa, min farmor & farfar, sen hos min morbror med 18 styckna till av mina kusiner osv.. jag har fått JUSTIN BIEBER'S julskiva som jag önskade mig mest av alt, utav min syster linda, sen fick jag örhängen av jessica min syster, av pappa fick jag parfym o presentkort, kommer få mer utav honom, sen av farmor och farfar fick jag parfym o presentkort också haha, sen imorgon ska jag få mera julklappar utav min mamma och min andra syster tessan! men jag hoppas som sagt att ni har haft en riktigt bra julafton och firat på ett bra sätt, för det har jag! och som sagt så har jag inga bilder från idag för att min kamera inte fungerar! men jaja.. men just nu sitter jag i mitt vardagsrum med pappa, jessica, thomas och lena! vi kollar på tv och skrattar till olika grejer, jag sitter och dricker ÖGONBLINK också hur gott som helst! men nu ska jag kolla vidare med familjen, men jag bloggar
senare, ha det bra sålänge och ha en fortstatt bra kväll, puss på er sötisar!
världens finaste människa, justin bieber♥
hade ingen annan bild för tillfället hihi

Kommentarer
Postat av: Daphoto - p h o t o g r a p h y

SVAR: Tack så mycket :D

Ja jag hade en bra dag igår, dudå?

2011-12-25 @ 09:31:54
URL: http://daphoto.blogg.se/
Postat av: ellaolofsson♥

sv: desamma, jo allt är väll bra med mig själv då?

haha tack så mycket! :d

2011-12-25 @ 10:20:48
URL: http://ellaaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0