ALL I NEED IS YOU

hej på er, som sagt så var jag ledig idag ifrån skolan och jag sov till 12 ungefär, fixade mig och drog ner till centrum för att hämta ut pengar på kortet och möta upp salome, sen gick vi ner till bowlingen och åt pommetallrik, sen efter det skulle vi spela hajen cupen! och det gick rätt så bra iallafall, jag fick 1363p på 8 serier.. men efter det hade vi jätte brottom till fritidsgården för att vi skulle jobba och det gick as bra och det var jätte roligt för det var så många små söta barn haha, men vi fick sitta i kiosken, och garderoben och sen underhålla alla barnen! men ikväll så ska salome sova hos mig och vi kom hem till mig för en liten stund sen och vi har ätit lite mat, och nu ska vi nog gå och lägga oss, för imorgon ska vi upp vid 7 och gå ner till bowlinghallen kl 8 för att vi ska kolla på massa gulligt folk hihi! men bloggar mer imorgon puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

when i see your face are you so beautiful, you are so cute

2011-12-03 @ 22:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0