26 DECEMBER 2011

hej på er, idag vaknade jag runt 2 någon gång, jag skulle egentligen gå o kolla på chrizz o victors träning men jag kände att jag inte orkade, så jag träffade camila, och vi har bara varit i media market och kollat runt på massa saker, hon köpte stora hörlurar som är hur grymma som helst, speciellt när man har justin bieber på också! sen efter det gick vi till ingelsta och jag köpte 2 stycken tröjor på cubus, bilder kanske kommer när min kamera fungerar som sagt.. men vi kom hem till henne för en liten stund sen och vi sitter i hennes gästrum och lyssnar på justins nya julskiva och jag ska säga er att det är det bästa som finns, men jag vet inte om jag ska sova här eller nått, det märks, bloggar nog senare, men hoppas ni har haft en bra dag iallafall, men nu ska vi lyssna vidare på justin men ha det bra pusss!

en vacker person!
ANDRE ZUNIGA ASPLUND!
bilden hör inte till texten men jaja.


Kommentarer
Postat av: Tove - kristen tonåring

sv: Åh ja, det har jag verkligen haft. Kommer berätta om julen i ett inlägg när jag får tid att skriva, antagligen ikväll, kika gärna in! Hur har din jul varit då, har den varit som du hoppats på? :) Jag önskar dig en god fortsättning. Kramkram!

2011-12-26 @ 20:45:30
URL: http://toveinri.blogg.se/
Postat av: Lizzie

Hejsan! :>

Haft en bra jul?

Kram <3

2011-12-27 @ 15:22:35
URL: http://lizzievargfrost.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0