YOU ARE MY ONLY LOVE

hejhej, jag sov hos salome igår och vi vaknade runt 2-3 idag! sen vid 6 åkte jag och min familj till pappas kompis som fyllde 50 år, så vi firade han och sen hadde vi roligt eftersom att två små söta ungar va där anton och amanda, helt underbara! men sen vid 10 åkte vi hem och tog det lugnt så just nu sitter jag vid datorn i vardagsrummet och kollar runt på datorn lite funderar starkt på att ladda ner en film, vet inte vilken men ett kanske haha.. o alla bilder får ni imorgon, för att jag kan inte ladda upp dom på den här datorn nu, men vi hörs mera imorgon puss!

pic: orange blomma/bildrepris.. fotograf: jag kamera: NIKON D3100 18-55mm ( ingen redigering & inga bilder får tas )

Kommentarer
Postat av: cassandra

LOVE THIS PICTURE!

2011-08-02 @ 23:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0