WHO WANTS TO BE MY BABY?

hej på er, första skoldagen var väl sådär men jävligt kul att få träffa alla saknade saker som man inte har träffat på länge, sen har det kommit nya 7or och jag går i 8b♥ och det hur bra som helst, men jag har varit med salome, david, robin o anton idag och vi har inte gjort så mycket, bara gått runt, snackat o haft det riktigt roligt faktiskt, men jag kom ut från duschen precis och ska platta det snart och sen ska jag gå o sova, men jag skriver mera imorgon och ska försöka vara med uppdaterad på bloggen, för jag e mest ute nu för tiden men alla behöver frisk luft men aja, puss! en bild på VÄRLDENS FINASTE ulrik munther! hans ögon är helt underbara, men nu ska jag inte snacka mer om han hihi, LOVE YOU!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SOOO CUTE

2011-08-23 @ 23:05:17
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Åh tack ska du ha :D

2011-08-25 @ 19:42:06
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0