DANZA KUDURO

hej på er, jag vaknade runt 1 sen runt halv 2 träffade jag jenny & jocke och vi gjorde inte så mycket mer än att gå runt, prata o sen spelade på en fotbollsplan asso ett spel som jenny hade med sig..vi va inte så länge för att alla vi skulle hem vid 3 o göra massa saker, så nu har jag precis kommit in o har gjort ris, kycklingsnittsel o beasås! och senare när min pappa kommer hem ska vi bara fixa oss sen ska vi åka o fira min kusin som fyllde år igår så kommer nog bilder från det sen puss, o här är en bild på hur jag ser ut ungefär just nu :)

pic: jag  fotograf: jag  kamera: NIKON D3100 18-55mm ( ingen redigering & inga bilder får tas )

Kommentarer
Postat av: Anonym

DON OMAAAAAR (L)



vacker bild!

2011-08-12 @ 22:45:38
Postat av: olivia

sv: hehe tack du!

btw: du med! :D

2011-08-15 @ 00:07:12
URL: http://wearnicewords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0