SVAR FRÅN FRÅGESTUND + 3 LÄNKNINGAR

Postat av: QUI - Om jag säger ordet kärlek, vad tänker du på då? :)
svar: en riktigt svår fråga, jag måste nog fundera på den där frågan så får du ditt svar någon annan dag!

Postat av: M A I S A H - vad gör du ? :)
svar: just nu sitter jag och svarar på frågorna och funderar ut 3 stycken som ska vinna en länkning!

Postat av: camila -Vad är det bästa som har hänt i ditt liv? saknar dig, måste ses snart loveu.
svar: jag vet inte riktigt vad det bästa som har hänt i mitt liv är, men en grej är att jag har fått så många underbara vänner som är helt underbara! sen att jag har fått vara turkiet o umgås med nya folket som var där det var helt otroligt roligt, saknar det verkligen, jag saknar dig också, ja vi måste verkligen ses snart.

Postat av: ida&julia
1, Vart gör du dina header ?
2, Din bästa vän ?
3, Det häftigaste du har gjort ?
4, Favorit blogg ?
5, Favorit affär ?
6, Favorit kläder ?
7, Vilken person vill du mest av allt träffa ?
8, Är svart din naturliga hårfärg ?
9, Den/det gjorde din sommar ?
svar: 1. jag gör inte mina egna själv, det är en kompis till mig som har gjort den! 2. jag har faktiskt flera men mina närmaste är: gabriella, emelie, salome & camila! 3. det häftigaste jag har gjort är att flyga flygplan det är det bästa jag vet o det bästa jag har gjort så det får nog bli det! 4. vet inte riktigt, jag följer så många bloggar så vet inte riktigt.. :/ 5. favoritaffär/affärer är nog ginatricot, bikbok, monki och h&m! 6. mina favorit kläder är nog mina jeansshorts med ett vitt linne med en pussmunn på som är med usa flaggan på! 7. en person jag verkligen vill träffa över hela mitt hjärta är justin bieber, han gör mig så glad! 8. nej min naturliga hårfärg är mörkblond, jag färgar mitt hår för det mesta för att jag har mörka ögon och ögonbryn, men nu ska jag spara till mitt blonda.  9. turkiet gjorde verkligen min sommar, det har varit helt underbart där borta saknar det verkligen! tack för era frågor :)

Postat av: Amanda Stjärnskog
Har du någonsin skämt ut dig riktigt rejält för någon/några? och Vad var det allra bästa med semestern i Turkiet?
svar: ja det har jag nog, o jag tror att alla har det så ja. Det bästa var att vi träffade på dom vi träffade förra året sen att jag träffade lite nytt folk som gjorde mig riktigt glad, sen att stället är så underbart så man aldrig vill därifrån! :)

Postat av: Sofia -Vad ska en riktigt bra blogg innehålla? :)
svar: jag tycker att det ska vara mycket bilder o sen texter som förklarar om vad den/dom har gjort om dagarna, för då blir det lite mer intressant att läsa ens blogg.

Postat av: Anna Olson-Vad ska en blogg innehålla för att du ska vara så pass intresserad att du följer den flitigt? :D
svar: som jag sa på frågan innan, bilder o texter som förklarar bra om deras/dens dagar och jag gillar fotobloggar för det mesta också :)

Postat av: cassandra -vad saknar du med turkiet? :)
svar: jag saknar exakt allting med turkiet, men mest folket på hotellet och alla kvällar o allt annat där!

dom 3 som vinner en länkning är: http://ngo.webblogg.se/  http://sofiaforss.blogg.se/  http://amandastjrnskog.blogg.se/

pic: ett löv  fotograf: jag  kamera: NIKON D3100 18-55mm ( ingen redigering & inga bilder får tas )

Kommentarer
Postat av: frida lesonen'

Svar; Tyvär ska byta till Borgsmo för har ju flyttat till klocket. Men vi kan ju ses ändå asså på lovet och på vardagarna när skolan har börjat osv! :D



- absolut!

2011-08-07 @ 20:06:47
URL: http://fjidaas.blogg.se/
Postat av: frida lesonen'

Haha gumman då...

Jag har redan kommit in där ;( <3

2011-08-07 @ 20:35:40
URL: http://fjidaas.blogg.se/
Postat av: QUI - annorlunda namn men minst lika mänsklig som övriga

sv: men ååh, tack sötis!! :)

2011-08-07 @ 21:31:56
URL: http://ngo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0