SMILE IN THE SKY

hej på er, igår va vi ju i färgargården som sagt, sen gick vi tillbaka till skolan o hade ungefär 4 timmars NO sen slutade vi runt 2, så jag följde med camila hem o vi va ute o köpte chips o redbull så satt vi på massa småstenar o snackade om allt mögligt sen skulle vi möta kimberly vid lidl så vi satt under ett träd o skapade en kör vi två haha, det va rätt roligt men sen kom hon o vi gjorde ingenting, sen skulle camila iväg o handla så jag fortsatte vara med kimberly, sen blev det att hon sov hos mig tills idag, hon gick hem vid 8-9 och ja fortsatte sova tills nu? 13:10 ungefär..  men jag har ätit frukost o ska försöka få tag i min syster nu, har saknat henne o min lilla pontus som fan! men jag skriver mera senare puss o kram! o fick en fråga också så här har du svar på den:
Anonym om BE STRONG: hur lång är du? :)
svar; jag är 164,3 ungefär!

Kommentarer
Postat av: Camila

2011-08-27 @ 13:27:42
URL: http://camilaalegriaa.blogg.se/
Postat av: ( pil uppåt )

älskar din blogg! :)

2011-08-27 @ 13:30:27
URL: http://camilaalegriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0