PHOTOS

hejhej, min dag har gått till såhär: vid 6 drog jag ner till bowlingen och då tränade jag med laget, sen efter träningen va jag med emelie och vi gjorde ingenting vi gick bara runt och cyklade osv.. sen vid 8 drog vi ner till bowlingen och då fick vi träna en liten stund igen sen skulle hon åka hem så jag kom hem för drygt en timme sen och nu sitter jag i köket och ska snart gå o lägga mig, ska upp vid kl 7 imorgon för att jag ska åka till grönalund med emelie o hennes föräldrar, ska bli grymmt roligt! så då tar jag med min kamera självklart o massor bilder kommer att komma, men jag skriver mera imorgon när jag vaknar eller när jag kommer hem, men här har ni lite bilder från igår när jag va med salome och idag när min syster bakade + bowlingen! kram :)







Kommentarer
Postat av: Amanda Stjärnskog

Sv; Jahaa. Özside Hotel hette vårat :)

2011-08-04 @ 23:21:55
URL: http://amandastjrnskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0