I LOVE MY BEAUTIFUL FRIENDS

förut hittade camila en skit snygg tröja från monki som hon ska ha på skolfotot imorgon, jag hade inga pengar eftersom att jag följde med henne bara, men vi gick ner till style by tyra o kollade lite o det fanns riktigt snygga grejer där som jag skulle vilja ha, bland annat ringar o sånt! men nyss va jag ute med salome, samia, tussi, selma, david och lukas, vi gick runt lite o hade det riktigt kul, speciellt lukas va lite extra rolig för att han gjorde lite saker haha, men det ska vi inte ta upp.. men nu ska jag bara tvätta av sminket o ansiktet, äta o fixa mig o allt det man gör innan man lägger sig för jag ska upp tidigt imorgon, men vi hörs mera imorgon sov gott!mobbad bild, o fortfarande klänningen o inte min mage kram!


Kommentarer
Postat av: MADDES

Kikar in och tipsar om att jag har en riktigt bra smyckestävling nu där hela tre läsare vinner ett valfritt smycke. Klicka på länken nedan för att komma direkt till tävlingen!!



http://maddisenj.blogg.se/2011/august/smyckestavling.html

2011-09-01 @ 09:15:43
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0