BOYS DON'T CRY

hej på er, igår kunde jag inte blogga någonting igår men salome sov ju hos mig som sagt, sen drog vi till stan vid 11-12 o väntade på att ulrik munther skulle komma kl 2 så kollade vi på han där o sen signerade han och det är helt sjukt hur mycket man skakade o grät! he is amazing, sen drog vi till stora scen o kollade när han tränade innan rixfm festivalen o skit, sen träffade vi han vid 7-9 någon stans där o en gång till innan där, då sprang alla vi efter honom hihi, men jag va iallafall med salome, tova, emma, camila, johanna o två till vi hade riktigt kul faktiskt.. o sen vid 11 drog alla hem förutom jag o salome så kom rasmus dit en liten stund o va med oss, sen skulle alla dom dra hem så jag träffade camila o johanna igen o gick runt o åkte karuseller med dom, men iallafall sen igår sov jag camila tills idag & vi har kollat på never say never också, så just nu sitter vi i henens rum o lyssnar på ULRIK MUNTHER♥ så vi får se om vi drar ner till stan senare pga det här skitvädret.. men hör av mig senare o vill att ni ska veta att 18 augusti va den bästa dagen i mitt liv, Ulrik munther! o här har ni en bild på ulrik, o flera bilder får ni senare eller imorgon eftersom att jag inte kan lägga in dom på hennes dator men aja puss!
ULRIK MUNTHER JAG ÄLSKAR DIG ÖVER HELA MITT UNDERBARA HJÄRTA!

Kommentarer
Postat av: ISABELLE

snyggt efternamn han har ;)



hette munther förut ;)

2011-08-19 @ 23:00:12
URL: http://lutenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0