20 YEARS

godkväll, nu har jag kommit hem från att ha firat min kusin som fyllde 20 år, det va massa med folk o nytt folk med! men vi åt mat, fikade o snackade sen senare på kvällen så satt vi ute på deras altan och snackade o åt godis o allt det där onyttiga, men vi hade det mest jätte trevligt o roligt! men kom in för en stund sen och har precis duschat, ska snart gå och lägga mig för nu är jag riktigt taggad inför cupen som är i helgen o som börjar i morgon, första matchen är kl 9.00 och andra kl 12:00 sen har vi samma tider på söndag, men ni får önska mig ett lycka till så får vi se hur det går, men här har ni lite bilder från idag och ni får ha det så bra så länge så hörs vi mera imorgon puss & kram.





pic: saras 20 års dag fotograf: jag  kamera: NIKON D3100 18-55mm ( ingen redigering & inga bilder får tas )
sista bilden har ni en del av familjen dehlin, love them!


Kommentarer
Postat av: rebecca

http://rebeccagillberg.devote.se/



dagens blogg gumman anmäl dig !<3

2011-08-12 @ 23:30:19
URL: http://rebeccagillberg.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0